dissabte, 17 de març del 2007

Inclassificables tots, irrepetibles

N’hi ha que em diuen que sóc massa conservador en aquest bloc, n’hi ha que em diuen que segons com sóc massa extremat i poc dialogant «com tots els independentistes», n’hi ha que m’escriuen retraient-me determinades coses que he dit aquí dels espanyols o d’altres col·lectius o que el mateix fet de no permetre comentaris ja deixa clar com sóc. El que m’ha agradat més de tot, però, és el que em va dir una persona abans-d’ahir, amb motiu d’haver llegit aquest bloc: diu que sóc inclassificable. Així és com hauríem de tractar tothom, considerant-los inclassificables, únics, irrepetibles. I llavors el món potser aniria més bé. Tenim massa tendència a encasellar la gent a partir d’una frase, d’una paraula, de la pinta externa que fan, d’una vinculació, de la seva família... d’un prejudici nostre.


(Per què El vigilant del far?)
(Per què no hi ha comentaris al bloc?)